Pot sa dau in judecata compania DIGI TV pentru defectiunile repetate ale echipamentelor mele?

Intrebare

Buna ziua!

Doresc sa actionez in instanta compania DIGI TV. De mai bine de doi ani, am probleme cu imaginea la televizor, laptop si telefoane mobile, toate fiind de la DIGI. Din aceasta cauza, mi s-au stricat cinci televizoare, un PlayStation si trei monitoare.

As vrea sa stiu daca pot sa ii dau in judecata. Am dovezi – toate dispozitivele stricate. Este evident ca nu eu le-am deteriorat, deoarece toate functioneaza bine, doar ca imaginea este distrusa pe ele. Am cumparat produsele noi si au fost stricate de catre transmisiunea lor.

Am sunat la serviciul lor de reparatii, i-am chemat pentru a rezolva problema, dar nu au fost interesati si au afirmat ca nu este vina lor, desi transmisiunea este de la ei. Este absurd sa cred ca eu as fi putut deteriora cinci televizoare si trei monitoare. Dupa ce am stat doi ani cu o imagine proasta, mi-am deteriorat si vederea si acum am nevoie de ochelari.

Vreau sa ii dau in judecata si sa cer despagubiri pentru toate produsele defecte si pentru ochelarii de care am nevoie acum. Sunt hotarat sa merg mai departe cu acest demers legal. Totusi, ma intreb daca ar fi mai bine sa renunt la ideea de judecata si sa schimb pur si simplu furnizorul de internet si televiziune. Ce parere aveti? Va multumesc!

Cu respect,
[Semnatura ta]

Raspuns

Buna ziua!

Pentru a raspunde la intrebarea dvs. legata de actionarea in instanta a companiei DIGI TV, este esential sa va ofer o analiza detaliata a situatiei si informatii despre pasii pe care ii puteti urma.

In primul rand, aveti dreptul legal de a actiona in instanta compania DIGI TV daca aveti dovezi ca serviciile lor de televiziune si internet au cauzat deteriorarea echipamentelor dvs. si a sanatatii vizuale. Iata pasii pe care ar trebui sa ii urmati:

  1. Colectarea Dovezilor: Ati mentionat ca aveti toate dispozitivele stricate ca dovada. Este important sa pastrati si documentele de achizitie ale acestor produse, precum si orice corespondenta scrisa cu DIGI TV. In plus, obtineti un raport tehnic de la un specialist independent care sa confirme ca defectiunile au fost cauzate de transmisiunile DIGI TV. Daca aveti documente medicale care arata ca vederea dvs. s-a deteriorat dupa perioada de utilizare problematica a serviciilor lor, pastrati-le si pe acestea.

  2. Documentarea Interactiunilor cu DIGI TV: Este esential sa aveti un istoric documentat al incercarilor dvs. de a rezolva problema prin serviciul lor de suport. Inregistrati toate apelurile telefonice si pastrati toate emailurile si mesajele pe care le-ati trimis si primit de la companie.

  3. Consultarea unui Avocat: Contactati un avocat specializat in protectia consumatorului si litigii comerciale. Avocatul va va ghida prin procesul de pregatire a cazului dvs., va va ajuta sa strangeti si sa organizati dovezile si va redacta documentele legale necesare pentru a depune plangerea in instanta.

  4. Depunerea Plangerii in Instanta: Impreuna cu avocatul dvs., veti depune o plangere oficiala impotriva companiei DIGI TV. In plangere, specificati clar cerintele dvs., inclusiv despagubiri pentru echipamentele defecte si cheltuielile medicale. Mentionati toate dovezile si documentele pe care le aveti.

  5. Chestiuni de Probatiune si Argumentare: Fiti pregatit sa participati la audieri si sa prezentati dovezile dvs. in fata judecatorului. Avocatul dvs. va lucra pentru a demonstra ca problemele dvs. au fost cauzate direct de serviciile DIGI TV si ca ati suferit pierderi financiare si de sanatate din aceasta cauza.

In ceea ce priveste optiunea de a renunta la actionarea in instanta si de a schimba furnizorul de internet si televiziune, acest lucru ar putea rezolva problema pe termen scurt. Totusi, schimbarea furnizorului nu va va compensa pentru daunele anterioare. Daca sunteti hotarat sa solicitati despagubiri, urmarea procesului legal ar putea fi cea mai buna solutie.

Depinde de dvs. sa decideti ce abordare este cea mai convenabila si eficienta. Daca doriti sa schimbati furnizorul, asigurati-va ca cititi cu atentie contractele si cautati recenzii despre noul furnizor pentru a evita situatii similare in viitor.

Cu respect,
[Semnatura ta]