Avem sanse de castig intr-un proces impotriva Telekom pentru lipsa semnalului in complexul Rezidential Militari?
Intrebare
Buna seara,
Numele meu este Ionita Alexandru si am nevoie de ajutor in relatia cu operatorul de telefonie Telekom. Ne-am mutat in complexul Rezidential Militari la sfarsitul anului 2016. De atunci, din 24 decembrie 2016, nu avem semnal la telefon la adresa noastra.
Platim abonamentele lunare pentru acest serviciu, dar cei de la Telekom ne spun in mod repetat ca vor remedia problema, insa pana in prezent nu au facut nimic. Le-am cerut sa reziliem contractul in mod amiabil, dar au refuzat si ne cer sa platim o taxa de reziliere.
Intentionam sa ii dam in judecata pentru a ne recupera toti banii platiti in acesti ani. Credeti ca avem sanse de castig? Ei continua sa nu respecte clauzele contractului semnat, care ar trebui sa ne asigure servicii de internet si semnal la telefon.
Avem semnal doar pe strada, insa noi platim factura pentru o adresa unde nu avem semnal deloc.
Va multumesc pentru sprijin.
Raspuns
Cum sa Abordezi Problema Lipsei Semnalului Telecom in Complexul Rezidential Militari
Buna seara, Ionita Alexandru,
Situatia descrisa privind problemele de semnal cu operatorul Telekom in complexul Rezidential Militari este, fara indoiala, frustranta si necesita o abordare detaliata pentru a aduce solutii concrete. Iata cum poti proceda pentru a-ti asigura drepturile si a rezolva problema cat mai eficient posibil.
Evaluarea Clauzelor Contractuale
Primul pas esential este sa analizezi atent contractul incheiat cu Telekom. Contractul ar trebui sa stipuleze clar serviciile oferite si standardele de performanta. Daca serviciul de telefonie mobila si internet este specificat ca fiind disponibil la adresa ta si Telekom nu a reusit sa indeplineasca aceste obligatii, ai o baza solida pentru a cere rezilierea contractului fara penalitati.
Documentarea Problemei
Este crucial sa documentezi toate interactiunile avute cu Telekom. Pastreaza toate e-mailurile, mesajele si notele de convorbire care atesta plangerile tale si raspunsurile primite. Daca exista promisiuni nerespectate din partea Telekom pentru remedierea problemei, aceste dovezi te vor ajuta in eventualul proces legal.
Pasul Juridic
In cazul in care Telekom refuza in continuare sa rezilieze contractul fara taxa penalizatoare, ai posibilitatea de a actiona pe cale juridica. Consulta un avocat specializat in dreptul consumatorului pentru a evalua sansele de succes in instanta. Argumentele tale vor fi sustinute de lipsa repetata a serviciului platit, incalcarea clauzelor contractuale si eventualele promisiuni nerespectate.
Reclamatii la Autoritati
Poti depune o reclamatie oficiala la Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). Acestia au competenta de a investiga astfel de situatii si de a lua masuri impotriva operatorilor care nu respecta obligatiile contractuale. O decizie favorabila din partea ANCOM poate solutiona rapid problema si poate facilita rezilierea contractului fara costuri suplimentare.
Posibile Rezultate in Instanta
Avand in vedere documentatia adecvata si consilierea juridica, sansele tale de a castiga un proces impotriva Telekom sunt semnificative. Instanta poate decide rezilierea contractului si rambursarea sumelor platite pentru serviciile care nu au fost furnizate conform contractului. De asemenea, poti solicita despagubiri pentru neplacerile cauzate si timpul pierdut.
Recomandari si Concluzie
Pentru a rezuma, ai toate motivele sa fii optimist in ceea ce priveste solutionarea acestei probleme in favoarea ta. Asigura-te ca:
- Verifici si intelegi clauzele contractuale.
- Documentezi toate interactiunile si incercarile de solutionare a problemei.
- Consulta un avocat specializat pentru a evalua sansele in instanta.
- Depui reclamatie la ANCOM pentru a obtine un sprijin suplimentar.
Acesti pasi te vor ajuta sa iti protejezi drepturile si sa obtii o solutie justa pentru problemele intampinate cu Telekom.
Mult succes si sper ca problema ta sa fie rezolvata cat mai curand!